Úvodní strana > Servomotory > Momentové motory TGQ > TGQ2
320 VDC | 560 VDC | |||||||||||
Magnety Nd-Fe-B | TGQ2- 0650 | TGQ2- 1200 | TGQ2- 1700 | TGQ2- 2000 | TGQ2- 2550 | TGQ2- 0650 | TGQ2- 1200 | TGQ2- 1700 | TGQ2- 2000 | TGQ2- 2550 |
||
Klidový moment | M0 | Nm | 6,5 | 12 | 17 | 20 | 25,5 | 6,5 | 12 | 17 | 20 | 25,5 |
Klidový proud | I0 | A | 4,5 | 6,7 | 10,1 | 11,2 | 13,2 | 2,6 | 4,7 | 5,6 | 7,0 | 8,0 |
Jmenovitý moment | MN | Nm | 5,8 | 9,5 | 12,5 | 14,0 | 17,5 | 5,8 | 9,5 | 12,5 | 14,0 | 17,5 |
Jmenovité otáčky | nN | min.–1 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 |
Jmenovitý výkon | PN | W | 911 | 1492 | 1963 | 2198 | 2748 | 910 | 1492 | 1963 | 2198 | 2748 |
Jmenovitý proud | IN | A | 4,2 | 5,5 | 7,7 | 8,3 | 9,6 | 2,4 | 3,9 | 4,3 | 5,2 | 5,8 |
Maximální moment | Mmax | Nm | 26 | 48 | 68 | 80 | 102 | 26 | 48 | 68 | 80 | 102 |
Maximální proud | Imax | A | 23 | 33 | 46 | 49 | 54 | 13,2 | 23 | 26 | 30 | 33 |
Max. otáčky mech. | nmax | min.–1 | 6000 | 6000 | 6000 | 6000 | 6000 | 6000 | 6000 | 6000 | 6000 | 6000 |
Momentová konstanta | KM | Nm/A | 1,44 | 1,79 | 1,69 | 1,79 | 1,94 | 2,5 | 3,1 | 3,01 | 2,9 | 3,2 |
Napěťová konstanta | KE | V/1000 min.–1 | 87 | 108 | 102 | 108 | 117 | 152 | 154 | 182 | 173 | 193 |
Počet pólů motoru | 2p | - | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 |
Odpor dvě fáze | R2Ph | Ω | 2,5 | 1,49 | 0,80 | 0,64 | 0,60 | 7,6 | 3,1 | 2,6 | 1,65 | 1,60 |
Indukčnost dvě fáze | L2Ph | mH | 5,5 | 4,3 | 2,6 | 2,1 | 2,0 | 17,1 | 8,8 | 8,2 | 5,5 | 5,5 |
Moment setrvačnosti |
J | kgcm2 | 6,1 | 12,2 | 18,3 | 24,4 | 30,5 | 6,1 | 12,2 | 18,3 | 24,4 | 30,5 |
Hmotnost | m | kg | 1,95 | 3,65 | 5,35 | 7,05 | 8,75 | 1,95 | 3,65 | 5,35 | 7,05 | 8,75 |
Momentové charakteristiky ke stažení | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE |
Na požádání poskytneme technické parametry motorů navržených na jiná napětí nebo jiné otáčky.
Servomotory TGQ jsou standardně nabízeny ve vestavném provedení (stator a rotor zvlášť), případně je možné nabídnout komplexní dodávku motoru včetně přírub, brzdy a zpětnovazebních snímačů. Motory umožňují rovněž konstrukční provedení s dutou hřídelí (hollow shaft).