Úvodní strana > Servomotory > Momentové motory TGQ > TGQ3
320 VDC | 560 VDC | ||||||||||||
Magnety Nd-Fe-B | TGQ3- 0950 | TGQ3- 1800 | TGQ3- 2600 | TGQ3- 3450 | TGQ3- 4200 | TGQ3- 0950 | TGQ3- 1800 | TGQ3- 2600 | TGQ3- 3450 | TGQ3- 4200 |
|||
Klidový moment | M0 | Nm | 9,5 | 18 | 26 | 34,5 | 42 | 9,5 | 18 | 26 | 34,5 | 42 | |
Klidový proud | I0 | A | 4,0 | 6,1 | 9,5 | 11,7 | 13,7 | 2,6 | 4,3 | 5,9 | 7,8 | 9,2 | |
Jmenovitý moment | MN | Nm | 8,3 | 15 | 21 | 27 | 33 | 8,3 | 15 | 21 | 27 | 33 | |
Jmenovité otáčky | nN | min.–1 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | |
Jmenovitý výkon | PN | W | 869 | 1571 | 2198 | 2828 | 3455 | 869 | 1571 | 2198 | 2828 | 3456 | |
Jmenovitý proud | IN | A | 3,7 | 5,3 | 8 | 9,5 | 11,2 | 2,4 | 3,7 | 5 | 6,4 | 7,6 | |
Maximální moment | Mmax | Nm | 38 | 72 | 104 | 138 | 168 | 38 | 72 | 104 | 138 | 168 | |
Maximální proud | Imax | A | 19,6 | 30 | 46 | 57 | 66 | 12,6 | 21 | 29 | 38 | 45 | |
Max. otáčky mech. | nmax | min.–1 | 5000 | 5000 | 5000 | 5000 | 5000 | 5000 | 5000 | 5000 | 5000 | 5000 | |
Momentová konstanta | KM | Nm/A | 2,4 | 3,0 | 2,7 | 3,0 | 3,1 | 3,7 | 4,2 | 4,4 | 4,4 | 4,6 | |
Napěťová konstanta | KE | V/1000 min.–1 | 143 | 179 | 165 | 179 | 186 | 222 | 256 | 268 | 268 | 276 | |
Počet pólů motoru | 2p | - | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | |
Odpor dvě fáze | R2Ph | Ω | 3,5 | 2,1 | 2,7 | 0,87 | 0,73 | 8,5 | 4,3 | 2,8 | 1,94 | 1,61 | |
Indukčnost dvě fáze | L2Ph | mH | 10,9 | 8,5 | 4,8 | 4,2 | 3,7 | 26,2 | 17,4 | 12,7 | 9,6 | 8,1 | |
Moment setrvačnosti | J | kgcm2 | 12 | 24 | 36 | 48 | 60 | 12 | 24 | 36 | 48 | 60 | |
Hmotnost | m | kg | 2,73 | 5,1 | 7,45 | 9,8 | 12,2 | 2,73 | 5,1 | 7,45 | 9,8 | 12,2 | |
Momentové charakteristiky ke stažení | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE | ZDE |
Na požádání poskytneme technické parametry motorů navržených na jiná napětí nebo jiné otáčky.
Servomotory TGQ jsou standardně nabízeny ve vestavném provedení (stator a rotor zvlášť), případně je možné nabídnout komplexní dodávku motoru včetně přírub, brzdy a zpětnovazebních snímačů. Motory umožňují rovněž konstrukční provedení s dutou hřídelí (hollow shaft).